• Home
  • Actueel
  • Onze school
    • Onze visie
    • Identiteit
    • Ons team
    • Groepen
  • Opvang
  • Informatie
    • Schooltijden en vakanties
    • Verlof aanvragen
    • Schoolgids
    • Ondersteuning
  • Ouders
    • Medezeggenschapsraad
    • Ouderraad en Activiteitencommissie
    • Identiteitscommissie
  • BMS
    • Over de BMS
    • Klachtenroute
    • Passend Onderwijs
    • Privacy
  • Contact

Klachtenroute

Als je op- of aanmerkingen hebt op onze school of schoolzaken dan willen we dat graag horen. We vinden het wenselijk dat we elkaar kunnen en durven aan te spreken. Uiteraard op een respectvolle manier. Het algemene uitgangspunt daarbij is dat de klacht of het kritiek alitjd eerst besproken wordt met degene die het betreft, tenzij de aard van de klacht zich daartegen verzet. Dan kun je het bespreken met de directeur. 

Daarnaast bestaat er een klachtenreglement. Ouders kunnen klachten indienen over gedragingen en beslissingen of het nalaten daarvan van bestuur en personeel. Je kunt een officiële klacht indienen volgens de regels van dit reglement. Desgewenst ligt er een exemplaar van de klachtroute voor je klaar op school.

Onze school heeft een contactpersoon aangesteld. Indien nodig verwijst hij je door naar een vertrouwenspersoon. Deze persoon begeleidt de klager in de verdere procedure. Het reglement ligt ter inzage in de personeelskamer en is in het bezit van de schoolcontactpersoon en medezeggenschapsraad.​

Schoolcontactpersonen van basisschool Tusken de Marren zijn: 

  • Joyce Stoker, telefonisch bereikbaar via het nummer van school of per mail via joyce.stoker@bms-onderwijs.nl
  • Ds. Renske Bosman-Romkema via de mail bereikbaar op dsrenskebosman@gmail.com 

 

Klachtenroute

Contact

Melchior Clantstrjitte 18-20
8551 NL Woudsend        
0514 - 59 15 05
​​​​​​​directie@ikctuskendemarren.nl

BMS, onderwijs met kleur!
  • Privacy statement

    De Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) vraagt meer verantwoordelijkheden om persoonsgegevens goed te beschermen.

    Op onze school wordt zorgvuldig omgegaan met de privacy van leerlingen. De school heeft leerlinggegevens nodig om goed onderwijs te kunnen geven en te begeleiden. Ook worden de gegevens opgeslagen voor de goede administratieve organisatie van de school. De meeste leerlinggegevens komen van ouders (zoals bij de inschrijving op school), maar ook leraren en ondersteunend personeel leggen gegevens vast over de leerlingen (bijvoorbeeld cijfers en vorderingen). Soms worden er bijzondere persoonsgegevens geregistreerd als dat nodig is voor de juiste begeleiding van een leerling.

    Hoe wij dit geregeld hebben en wat uw rechten als ouders zijn, staat beschreven in de volgende documenten:

    • Privacyregelement
    • Privacyverklaring
    • Rechten van betrokkenen
    • Beveiligingsincident melden - BMS-Onderwijs (yoursafetynet.com)
    • Gedragscode leerlingen
    • Reglement internet en sociale media op school
    • Responsible Disclosure
    •  Reglement cameratoezicht


    Voor vragen hierover kunt u contact opnemen met de directeur. Verder is er, om toezicht te houden op de naleving van de privacy, voor de hele BMS een functionaris Privacy & Gegevensbescherming aangesteld. Bij hem kunt u te recht met algemene vragen of klachten ten aanzien van de privacy. Daarnaast kunt u hiervoor terecht bij de autoriteitpersoonsgegevens.

    Kijk voor meer informatie over de BMS op de website www.bms-onderwijs.nl.

  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools

Modal title