Klachtenroute
Als je op- of aanmerkingen hebt op onze school of schoolzaken dan willen we dat graag horen. We vinden het wenselijk dat we elkaar kunnen en durven aan te spreken. Uiteraard op een respectvolle manier. Het algemene uitgangspunt daarbij is dat de klacht of het kritiek alitjd eerst besproken wordt met degene die het betreft, tenzij de aard van de klacht zich daartegen verzet. Dan kun je het bespreken met de directeur.
Daarnaast bestaat er een klachtenreglement. Ouders kunnen klachten indienen over gedragingen en beslissingen of het nalaten daarvan van bestuur en personeel. Je kunt een officiële klacht indienen volgens de regels van dit reglement. Desgewenst ligt er een exemplaar van de klachtroute voor je klaar op school.
Onze school heeft een contactpersoon aangesteld. Indien nodig verwijst hij je door naar een vertrouwenspersoon. Deze persoon begeleidt de klager in de verdere procedure. Het reglement ligt ter inzage in de personeelskamer en is in het bezit van de schoolcontactpersoon en medezeggenschapsraad.
Schoolcontactpersonen van basisschool Tusken de Marren zijn:
- Joyce Stoker, telefonisch bereikbaar via het nummer van school of per mail via joyce.stoker@bms-onderwijs.nl
- Ds. Renske Bosman-Romkema via de mail bereikbaar op dsrenskebosman@gmail.com